Deborah Milano Shine Tech – 56

Fy bubblan så trött jag är när jag skriver detta. Det får bli en kortfattad text helt enkelt. Det här lacket fick jag av mina föräldrar efter att de hade varit i Italien. Såna här överskimriga sjöjungfrulack kan aldrig bli fel. Så himla fint och härligt. Turkosblå bas med massor och guldskimmer som gör att det ser mer gröntonat ut. Skiftar mellan blått och grönt och gnistrar massor.

Alltså kan jag vara med på Karins Gröna Onsdag denna veckan också. Glöm inte att kika in hos henne för att se alla fina gröna lack som visas under dagen. 🙂

Applicering: Ganska skirt. Jag har tre lager på bilderna men borde nog ha lackat med fyra lager. Det är lätt att måla med och även om penseln är superbred så tycker jag om den. Torktiden är normal.

 

English:

For today’s Green Wednesday I have a sparkling green turquoise beauty to show you. Karin is the host of this day so visit her for more green manicures.

This is a gift from my parents and they have good taste, I must say. The base is turquiose and there’s a lot of golden shimmer that makes this look green in some angles. Just love these kind of shades.

Application: Three coats but it’s sheer so a forth coat wouldn’t hurt. Easy to apply and good dry time.

 

Deborah Milano Shine Tech - 56 01

Deborah Milano Shine Tech - 56 02

Deborah Milano Shine Tech - 56 03

Deborah Milano Shine Tech - 56 04

Deborah Milano Shine Tech - 56 05

 

10 reaktioner på ”Deborah Milano Shine Tech – 56

  1. Ping: Vacker & Underbar » Deltagare Grön Onsdag v 48

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

