Depend – 378

Kollektion: Autumn Nails, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Men det här var ju inte så dumt. Ett gråbrunt krämlack med otrolig glans. På bilderna har jag inte topplack och ändå är det högblankt. Visst är det snyggt? Depend’s lack har en förmåga att överraska. Många gånger ser lacken tråkiga ut i flaskan men väl på naglarna så är de riktigt snygga.

Applicering: Två lättlackade lager och normal torktid.

 

English:

Autumn Nails, Fall 2013
Sent for review

This was a nice shade of greyish brown. I have no top coat in the pictures and look how shiny it is. I like this. 🙂

Application: Two easy coats and normal dry time.

 

Depend - 378 01

Depend - 378 03

Depend - 378 04

Depend - 378 06

Depend - 378 07

Depend - 378 08

 

5 reaktioner på ”Depend – 378

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

