Perfect Sand Lacquer – 52

Idag tänkte jag äntligen vara med på Nerd Colours Röda Tisdag. Har hela tiden glömt av detta men nu minsann kom jag ihåg. Jag har mina långa naglar då jag lackade med detta förra veckan.

Lacket köpte jag i Bulgarien i somras och jag har fortfarande många kvar utav dem som jag inte har testat. Det här överraskade verkligen mig. Jag har inte testat ett sandlack med skimmer innan och jag visste inte riktigt vad som väntade mig. Färgen är så vacker. Vinröd och mustig. Det beter sig lite så som krämlack med sandfinish gör. Det blir samma känsla men så skimrar det i botten. Det här var så mycket vackrare än jag trodde.

Applicering: Två lager och himla trevlig formula. Torkar snabbt.

 

English:

This time I can finally participate in Nerd Colours Red Tuesday. I will show you a wine red sand polish that I really enjoyed wearing. I painted with this last week so I can show you my long nails once again. 🙂

This is a shimmery sand polish and when it dries you can see the shimmer underneath the dried bumpy surface. I really like how this looks.

Application: Two coats, good formula and dry time.

 

Perfect Sand Lacquer - 52 01

Perfect Sand Lacquer - 52 06

Perfect Sand Lacquer - 52 05

Perfect Sand Lacquer - 52 04

Perfect Sand Lacquer - 52 03

Perfect Sand Lacquer - 52 02

 

13 reaktioner på ”Perfect Sand Lacquer – 52

  1. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

