L.A. Girl – Delirious

Kollektion: Color Addict

Idag deltar jag i Karins Gröna Onsdag med ett lack som just Karin har rekommenderat. Det är tack vare henne som jag har beställt hem några flaskor från Color Addict-serien och glad är jag för det. Delirious är riktigt härligt och en färgklick i decembermörkret. Färgen är grönturkos och i lacket finns en massa guldskimmer som är så fint. Jag gillar det men jag måste erkänna att jag trodde att jag skulle gilla det ännu mer.

Applicering: Två lager och tjock men lätthanterlig formula. Torktiden är normal.

 

English:

Color Addict Collection

Today I have a green polish to show you since it’s Karin’s Green Wednesday. Thanks to Karin I ordered some bottles from Color Addict and I like the golden shimmer in these. Delirious is some kind of green turquoise with golden shimmer. I really like this but I thought that I would like this even more.

Application: Two coats. The formula is thick but easy to handle. The dry time is normal.

 

L.A. Girl Color Addict - Delirious 01

L.A. Girl Color Addict - Delirious 02

L.A. Girl Color Addict - Delirious 03

L.A. Girl Color Addict - Delirious 04

L.A. Girl Color Addict - Delirious 06

L.A. Girl Color Addict - Delirious 07

 

10 reaktioner på ”L.A. Girl – Delirious

  1. Ping: Deltagare Grön Onsdag v49 | Vacker & Underbar

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

