IsaDora – Crown Jewel

Kollektion: Shine Bright Holiday Make-Up, Julen 2013
Utskickat i recensionssyfte

Lila. Det var länge sedan. Jag gillar ju lila så varför jag lackar med det så sällan vet jag inte. Crown Jewel är en vacker lätt blåtonad lila med skimmer i bl. a. rosa, ser det ut som. Det är inte unikt men jag har inte så många liknande det här i samlingen så det gör mig inget. Jag trivdes riktigt bra i det här.

Som vanligt med lila så blir det mer blått på bilderna.

Applicering: Två lager och lättlackat. Torktiden är normal.

 

English:

Shine Bright Holiday Make-Up Collection, Holiday 2013
Sent for review

Purple. That doesn’t happen very often, that I wear purple. Weird, ‘cause I really like the color. Crown Jewel is a blue toned purple with shimmer in pink. I think this is very beautiful even if it’s not unique. I don’t own too many of this kind of shades so I don’t mind owning it.

As usual with purple, it turns more blue in the pictures than it really is.

Application: Two coats and easy to apply. Normal dry time.

 

IsaDora - Crown Jewel 01

IsaDora - Crown Jewel 02

IsaDora - Crown Jewel 03

IsaDora - Crown Jewel 04

IsaDora - Crown Jewel 05

IsaDora - Crown Jewel 06

 

 

 

5 reaktioner på ”IsaDora – Crown Jewel

  1. Ser ut att ha ett fint djup i sig. För mig känns den lite för blå men det är som du säger, bilderna drar allt som oftast på tok för mycket åt blått när det handlar om lila lack.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

