Peggy Sage – Blue Promise

Kollektion: Holo’ Style

Det pratades lite om Peggy Sage i Lacka-Byt-gruppen på fejjan så jag tänkte att jag lika gärna kan lacka med det blå hololacket från märket. De andra har inte imponerat på mig men detta är snäppet vassare. Det har en isig blå nyans och en skvätt av holoskimmer. Det syns, absolut, men det är väldigt diskret. Helt ok men inte spektakulärt på något sätt.

Det är ju Kerstin’s Holofredag. Höll nästan på att glömma men kika gärna in hos henne för fler holosar.

Applicering: Över Aqua Base gick det relativt bra att måla med. Två lager täcker och torktiden är snabb.

 

English:

Holo’ Style

I have tried two holos from this brand before and I like Blue Promise best. It has an icy blue shade and subtle holo effect. Nice but not thrilling.

Oh, and it’s Kerstin’s Holo Friday today. Don’t forget to visit her as well. 🙂

Application: I used Aqua Base and that made this rather easy to apply. Two coats and very good dry time.

 

Peggy Sage - Blue Promise 01

Peggy Sage - Blue Promise 02

Peggy Sage - Blue Promise 03

Peggy Sage - Blue Promise 04

Peggy Sage - Blue Promise 05

Peggy Sage - Blue Promise 06

Peggy Sage - Blue Promise 07

 

6 reaktioner på ”Peggy Sage – Blue Promise

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

