Depend – 386

Kollektion: Autumn Nails, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Jag har fortfarande några lack kvar att visa från höstkollektionen och passar på att visa 386 en måndag eftersom det är blått. Det är ju återigen Tove’s Blå Måndag. 🙂 Efter jobbet idag ska jag träffa mina tjejkompisar och vi ska bowla och ha det skoj. Hoppas jag inte bryter någon nagel. :S

Det här lacket har en väldigt trivsam blå nyans. Lite dämpad gråblå åt petrolhållet som i vissa ljus ser ut att ha lite grönt i sig. Det har den där spräckliga finishen som några andra av lacken i kollektionen har. Det gillar jag.

Applicering: Två lager. Tjock formula men lättlackat. Torkar snabbt.

 

English:

Autumn Nails, Fall 2013
Sent for review

I have some polishes left from this collection to show you and today, on Tove’s Blue Monday I have 386 on my nails.

This one is a muted greyish blue that looks a bit green in some lightning. Petrol is a great description of this one. It also has a speckled look to it that I really like.

Application: Two coats. Thick formula but easy to handle. Good dry time.

 

Depend - 386 01

Depend - 386 02

Depend - 386 03

Depend - 386 04

Depend - 386 05

 

6 reaktioner på ”Depend – 386

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

