Darling Diva – What You Do For Money Honey

Kollektion: Back In Black Collection

Karin’s Gröna Onsdag är här igen. Jag fattar inte var tiden tar vägen. Helt galet. Men det gör inget för Gröna Onsdagar gillar jag. Dessutom är det lillördag och inte jättelångt till helg.

Jag börjar verkligen få ont om gröna lack i min otestade hög av lack. Det finns inte många kvar så antingen får jag köpa nya eller så får jag testa lite gamla godingar.

Vilken tur att jag tog fram det här lacket nu. Inte trodde väl jag att jag skulle bli så förtjust i detta. Jag anade att jag skulle tycka att det var fint men det är mer än så. Vackert, underbart och alldeles gnistrande på ett gothigt sätt. Svart jellybas och mikroglitter i grönt och guld.

Applicering: Tre rejäla lager. Formulan är ganska tjock men det är ändå lätt att hantera. Torkar relativt fort trots tjockt med lack på naglarna.

 

English:

Back In Black Collection

It’s already Karin’s Green Wednesday and I have a gorgeous polish for you today. This one came with the AC/DC-collection and I had to buy all but one polish.

I’m glad that I picked this at last. I mean, it’s so beautiful. Black jelly base and micro glitter in green and gold. It looks so sparkly but in a gothic way.

Application: Three thick coats. Easy to apply and dries rather quick.

 

Darling Diva - What You Do For Money 02

Darling Diva - What You Do For Money 03

Darling Diva - What You Do For Money Honey 01

Darling Diva - What You Do For Money 06

Darling Diva - What You Do For Money 05

Darling Diva - What You Do For Money 04

 

15 reaktioner på ”Darling Diva – What You Do For Money Honey

  1. Very nice polish – I had never heard of this brand before. And they did an AC/DC collection!!! Wow. I will have to investigate. How come you didn’t post some music for this one 🙂

  2. Ping: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

  3. Ping: Vacker & Underbar » Deltagare Grön Onsdag v50

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

