IsaDora – Little Sparrow

Kollektion: Color Chock, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Little Sparrow är väl ingen färgchock direkt men ingår ändå i höstens Color Chock-kollektion. Detta är ett sånt där taupe-brun-beige lack som är enkelt att bära och passar till det mesta. Dock behöver jag vara in the mood för en sån här beige färg. Ibland är jag helförtjust i den här typen av lack och ibland önskar jag att jag hade glitter och glam på naglarna. Just nu ville jag nog hellre ha glitter och glam men det är ju inte lackets fel.

Sen märker jag, att när topplacket blir lite tjockt så skrynklar det gärna till lacket under, vilket har hänt här. Får köra lite thinner.

Hur många lack i den här gyttjefärgen behöver man? För mig räcker det med några få. Nä, nu ska jag nog lacka om med något skojigare.

Förresten, jag har inte köpt så mycket nagellack det senaste för att jag helt enkelt inte behöver och för att jag har lagt pengar på annat. Men, så har jag ordnat mig några julklappar från bror och päron. Så fort jag börjar titta på lack och klickar hem så vill jag bara ha mer. Nu har jag hamnat i en sån där karusell igen, att jag vill ha så mycket. Ska försöka andas från magen och inte hyperventilera över mina habegär. 🙂

Applicering: Två lager som är lättlackade. Dock får man tänka på att om naglarna inte är i bra skick så kan det överföras till lacket. (så är det i och för sig alltid). Jag behöver nog peela nagelbanden. 🙂 Torktiden är normal.

 

English:

Color Chock, Fall 2013
Sent for review

Don’t know ‘bout the color chock here. Little Sparrow is taupe-beige-brown and a plain creme. Always looks good and fits to everything. The thing is, I think I was in the mood for something more thrilling. Sometimes I love wearing something simple and sometimes I need sparkles on my nails.

Application: Two coats and easy application. Normal dry time.

 

IsaDora - Little Sparrow 01

IsaDora - Little Sparrow 02

IsaDora - Little Sparrow 03

IsaDora - Little Sparrow 04

IsaDora - Little Sparrow 05

 

6 reaktioner på ”IsaDora – Little Sparrow

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

