Tillfälligt avbrott

Hej på er! Min dator har varit väldigt seg det senaste så jag har lämnat den till farbror doktorn (en vän som ville hjälpa mig). Jag frågade honom idag hur det gick och han svarade att jag mentalt skulle förbereda mig på att köpa ny. Min dator sjöng tydligen på sista versen. 😦 Tips på bärbar dator som är bra? Vilken tillverkare ska man satsa på? (Tipsa ej om Mac, ligger utanför min budget.) Hoppas vara tillbaka här snart. 🙂 Kram på er så länge!

 

English:

Hi! My computer is not my friend at the moment so I left it at a friends place. He said to me that my computer will die soon, very soon. Oh no. I hope I can be back here tomorrow. Otherwise I have to look for a new computer. 😦

 

Found the picture here.

 

8 reaktioner på ”Tillfälligt avbrott

    • Usch, himla trist det där. Jag måste också skaffa en ny laptop snart Toshiba eller Samsung lär det nog bli, fast gärna en MSI, men de är något dyra *s*. Bra skärm förstås och stor kapacitet för bildbehandling är krav. Jag har väntat på att SSD ska bli större, men de verkar gå långsamt så jag satsar nog på en vanlig hårddisk ändå, att ha hyggligt lagringsutrymme på datorn är praktiskt. Och bakgrundsbelyst tangentbord.

  1. Åh stackare. Jag vill tipsa om Asus! Älskar dom, funkar alltid suveränt och två års hämtgaranti på alla. Bra kvalitet för pengarna, finns i olika prisklasser och du kan få en riktigt riktigt bra för runt 5k eller mindre t.o.m. Hojta gärna om du vill ha fler tips 🙂

  2. Jag har haft en Asus 13,3tum och var jättenöjd med den tills den dog förra året. Då köpte jag på alinas mellandagsrea en Lenovo U410, 14 tum.
    För min del var det en stor chansning eftersom jag inte hört talas om märket innan (fick höra senare att det tydligen är gamla IBM) men jag var runt och kände och kollade på flera andra innan jag köpte och jag har inte ångrat mig en enda gång. Den har, för mig, perfekt storlek, väger inte så mycket och det viktigaste, den har den prestanda och minneskapasitet jag var ute efter, vilka inga av de andra hade som jag tittat på.
    Lycka till i jakten!!

  3. Pämy, jag saknar dig och dina updates. Min inspo har ju helt försvunnit.
    Snälla tomten, skicka en dator till vår nagellacksguru. 😊💅💻

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

