I’m back!

Hej min saknade blogg och mina fina läsare. Jag har fått tillbaka min dator. Den är omformaterad och ska nog klara sig till våren. Sen blir det till att köpa ny. Jag hinner tyvärr inte blogga upp några julnaglar idag. Har haft fullt upp de senaste dagarna med att städa, fixa julfint hemma och laga massa olika julrätter. Naglarna har fått sig en törn men nu har jag filat och oljat så att det ska se lite bättre ut.

Jag ska ta igen bloggeriet så fort jag kan. På juldagen blir det ett inlägg och sedan ska allt vara som vanligt.

Nu vill jag önska er en alldeles underbar julafton och härlig dan före dopparedan. Jag ska måla naglarna och sedan ska vi hänga med några vänner och tönta oss med uppesittarkvällen. Ses snart! 🙂

 

English:

I just wanted to say hi! My computer is back and I will as soon as I can blog about some nice polishes. But first, I wish you a Merry Christmas! See you soon!

 

Julgran

Dennis är i vägen

Dennis äter snören

 

5 reaktioner på ”I’m back!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

