OPI – In My Santa Suit

Kollektion: Mariah Carey Holiday Collection, Julen 2013
Utskickat i recensionssyfte

Idag är det soft här hemma. Juldagen är något speciellt. Vi myser och tar det lugnt. Ingen stress, bara slappa i soffan hela dagen. Kanske att det blir ett pass på gymmet lite senare men det är allt.

Igår på självaste julafton bar jag In My Santa Suit. Ett perfekt jullack om jag får säga det själv. Djupt rött skimmerlack som alltid är vackert. Absolut inget vi inte sett tidigare men jag kan ha många röda lack utan att må dåligt.

Applicering: Precis lagom konsistens så det var lätt att måla med. Två lager och normal torktid.

Jag fick många fina julklappar men två har inte dykt upp ännu. Ett från Dance Legend som jag beställde i slutet på november. Jag vet att det kan vara segt att få paket därifrån så jag har is i magen. Sedan beställde jag några Zoya-lack från eBay lite sent och jag visste att det inte skulle hinna fram i tid. Paketen är från mina föräldrar och bror. Jag längtar verkligen efter de paketen nu.

 

English: 

Mariah Carey Holiday Collection, Holiday 2013
Sent for review

On Christmas Eve I wore In My Santa Suit, the perfect red christmas polish. It’s deep red and shimmery. Love it, of course. This is not unique but it’s always beautiful with a shimmery red.

Application: Two coats and very good formula. Normal dry time.

 

OPI - In My Santa Suit 01

OPI - In My Santa Suit 02

OPI - In My Santa Suit 03

OPI - In My Santa Suit 04

 

10 reaktioner på ”OPI – In My Santa Suit

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

