Born Pretty Store

För några veckor sedan kontaktade en tjej mig från Born Pretty Store och ville skicka lite nagelgrejer som jag ska recensera. Paketet har nu kommit och det är tre ark med vattendekaler och en foilremsa. Jag är ju inte nailart-tjejen nummer 1 men tror nog att det är lätt att applicera lite stickers. Dessa ska testas inom kort. Foilen är jag lite osäker på. Behöver man inte något speciallack för att applicera det där? Jag ska söka lite på YouTube och se om jag kan hitta info.

Jag har i samband med detta även möjlighet att erbjuda 10% rabatt på sidan. Jag ska lägga upp koden på sidan av bloggen alldeles strax.

 

English:

Born Pretty Store has sent me some stuff for me to review. Some water decals and foil. I will try this soon. I will put up a code on the blog that gives you 10 % discount to use in the web shop.

 

Born Pretty Store

 

5 reaktioner på ”Born Pretty Store

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

