Depend – 380

Kollektion: Autumn Nails, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Jag har både jullack och höstlack som jag inte har hunnit lacka mig  igenom. Bara att ta dom en i taget. 380 kom alltså med höstkollektionen och är ett av de där spräckliga lacken. Jag gillar verkligen hur de ser ut. Det blir lite mer spännande än bara helt vanliga krämlack.

Det här är lilatonat grått och ser svalt ut. Jag trivdes i den här färgen och blev lite förvånad över det då det såg trist ut i flaskan. Förmodligen ett bra lack om man behöver ha ett diskret lack. Det blir lite för mörkt och blått på bilderna och jag tycker att färgen är vackrare i verkligheten.

Applicering: Två-tre lager. Tyvärr minns jag inte exakt. Det var lättlackat och torkade normalsnabbt.

 

English:

Autumn Nails, Fall 2013
Sent for review

I have still a lot of autumn polishes and holiday polishes to show you and soon it’s 2014. Well, I will try them as soon as I can.

380 has that speckled surface that I like. It’s purple toned grey and rather light. Looks soft and cool. Perfect when you need to be a bit discreet. The pictures show this too dark and too blue toned.

Application: I think I used two-three coats. Easy application and normal dry time.

 

Depend - 380 05

Depend - 380 07

Depend - 380 08

Depend - 380 10

Depend - 380 01

Depend - 380 02

 

 

6 reaktioner på ”Depend – 380

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

