Paket från Norway Nails

Wenche på Norway Nails gjorde på ett annorlunda sätt inför detta utskicket. Hon skickade en kod så att jag kunde välja ut lack själv att recensera. Det tog sin lilla tid att välja ut lack, kan jag säga. Beslutsångest och alldeles för mycket att välja på gjorde detta till en lång shoppingtur. Jag är väldigt nöjd med mitt val. Jag la själv en liten summa så att jag fick hem ett extra lack. 🙂 Vilket ska jag börja med?

 

English:

Before Christmas I got a package from Norway Nails. Wenche gave me a code instead of sending me some random polishes. I could choose myself which bottles I wanted to review. A great idea and I’m so happy with my choices.

 

Norway Nails utskickFemme Fatale – Fatal Attraction
Arcane Lacquer – Whismy Wonderland
CrowsToes – Asterope
NailNation 3000 – Fuchsia Holo GASM
NailNation 3000 – Glow Worm

 

8 reaktioner på ”Paket från Norway Nails

  1. So ägarinna av de tre lacken till vänster så säger jag att ditt val är utmärkt. Whimsy Wonderland är överraskande snyggt och Femme Fatale-lacket är ljuvligt även om mitt behövde tunnas rätt mycket för att få bra lackkonsistens.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

