Nagelvård från CND

Jag har ju glömt att visa ett trevligt utskick från CND. Jag har fått möjlighet att testa en Cuticle Eraser från CND samt deras omtyckta nagelolja. Jag har använt lite olika oljor till naglarna men favoriten är hela tiden den från CND. Den jag fick utskickat till mig har en doft som jag är helt kär i. Jag har haft den tidigare och har saknat den.

Jag har testat Cuticle Eraser en vecka ungefär och måste säga att jag tycker om den. Den mjukar upp nagelbanden och avlägsnar nagelbandsrester på nageln på ett skonsamt sätt. Jag är säker på att den här typen av nagelvård är nödvändig för att naglarna ska se fräscha ut och må bra. Både olja och någon typ av nagelbandsremover är något jag använder nästan dagligen.

 

English:

I got some nail treatment products from CND to review. The oil is my favorite. I have tried the Cuticle Eraser for a week now and I really like it. It makes my cuticles soft and fresh looking.

 

CND Nail Treatment

 

3 reaktioner på ”Nagelvård från CND

  1. Vilken superhärlig blogg du har! Med mitt nyvunna nagelintresse (hur har jag kunnat missa denna fantastiska värld?) har jag blivit en daglig besökare på din blogg 🙂 Dock har jag inte riktigt fått kläm på det här med nagelolja. Jag förstår att det är en viktig del i nagelvårdsrutinen, men om man har nagellack på naglarna? Tränger den in i nageln då? Hur använder du nagelolja? Kram på dig!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

