OPI – My Favorite Ornament

Kollektion: Mariah Carey Holiday Collection, Julen 2013
Utskickat i recensionssyfte

Jag vet att det är mycket OPI på bloggen just nu men jag glömde av hur många lack som ingick i julkollektionen och vill försöka bli klar med kollektionen innan den känns helt inaktuell.

My Favorite Ornament är inte så rafflande i flaskan men desto finare på naglarna. Väldigt glittrigt. Och guldtonen är sval och lättburen till vilken hudton som helst, skulle jag tro. Dessutom diskret och glittrigt på samma gång. Jag gillar massor.

Applicering: Tre lager om jag minns rätt och väldigt bra formula. Torktiden är normal.

 

English:

Mariah Carey Holiday Collection, Holiday 2013
Sent for review

I know there’s a lot of OPI at the moment here but I want to try all polishes from the holiday collection as soon as possible. It will not feel that fun to wear holiday polishes in a couple of weeks when the spring colors are showing up.

My Favorite Ornament is a cute glitter in a cool shade of gold. Much nicer than I thought. Very glittery and easy to wear.

Application: Three coats and good formula. Normal dry time.

 

OPI - My Favorite Ornament 02

OPI - My Favorite Ornament 04

OPI - My Favorite Ornament 05

OPI - My Favorite Ornament 06

OPI - My Favorite Ornament 07

OPI - My Favorite Ornament 08

OPI - My Favorite Ornament 10

 

 

5 reaktioner på ”OPI – My Favorite Ornament

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

