IsaDora – Angel Wings

Kollektion: Shine Bright Holiday Make-Up, Julen 2013
Utskickat i recensionssyfte

Jag kände att jag ville göra en hel manikyr med det här bara för att ha gjort det. Inget jag har längtat efter direkt då jag visste att detta inte var min kopp te. Nu ser jag på bilderna att jag borde ha lackat mer på pekfingernageln men det var inget jag tänkte på irl.

IsaDora kan verkligen göra fantastiska lack och slänga in ett eller två bottennapp emellanåt. 🙂

Vad ska man säga? Vitt, frostigt skimmer/glitter. Nej, inget för mig. Funkade bättre när jag gjorde svampning med detta på tipparna.

Applicering: Tre lager och ganska skirt. Relativt bra formula och normal torktid.

 

English:

Shine Bright Holiday Make-Up, Holiday 2013
Sent for review

A quick post to show how Angel Wings looks on its own. I show you this in a nail art a while ago and it’s perfect for a gradient. But here on its own. Nope. Not my cup of tea.

White and frosty shimmer/glitter. Just…no.

Application: Three coats and good but sheer formula. Normal dry time.

 

IsaDora - Angel Wings 04

IsaDora - Angel Wings 01

IsaDora - Angel Wings 03

IsaDora - Angel Wings 02

 

 

6 reaktioner på ”IsaDora – Angel Wings

  1. Det här var verkligen inget för mig heller, Jag vågade inte ens använda den på egen hand för jag tyckte det såg så skirt och otillräckligt ut när jag såg andras swatches, så jag la vitt under innan jag använde det 😛 hehe

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

