Depend – 377

Kollektion: Autumn Nails, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Förrförra veckan damp vårkollektionen från Depend ner i brevlådan och jag har fortfarande några lack från hösten att visa. Skynda, skynda.

Depend 377 är ett dovt, plommonfärgat krämlack som inte går hem hos mig till hundra procent. Jag faller nästan aldrig för krämlack i den här nyansen. Fråga mig inte varför. Jag tror att färgen är ganska populär överlag? Eller där kanske jag har fel? Nåja, inget Pamsanlack i alla fall. Det jag gillar är nog att det är lite lätt dammigt. Det är alltid snyggt.

Applicering: Jag är tämligen säker på att jag använde två lager och det var nog helt ok att måla med. Om möjligt ovanligt rinnigt för att vara Depend. Torktiden är normal.

 

English:

Autumn Nails, Fall 2013
Sent for review

Recently I got the new collection for Spring from Depend and I still have some polishes from the fall collection to show you. I will hurry with that.

Depend 377 is a creme in muted plum. Not a fav in my book. I think the shade is popular, though. I just don’t fall for this kind of polishes too often.

Application: Good formula and two coats. Normal dry time.

 

Depend - 377 04

Depend - 377 05

Depend - 377 07

Depend - 377 09

Depend - 377 10

Depend - 377 11

 

 

6 reaktioner på ”Depend – 377

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

