Depend Våren 2014

Nu börjar jag bli sugen på vårfärger. Depends kollektion för våren är härlig. Jag ska börja testa så fort jag kan. Bara två höstlack kvar men sen så.

Vårkollektionen finns i butik v.3.

English:

Depend’s spring collection is here. Will be available in stores week 3.

 

Depend Våren 2014

 

5 reaktioner på ”Depend Våren 2014

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

