NailNation 3000 – Fuchsia Holo GASM

Utskickat i recensionssyfte

Äntligen fredag och äntligen holofredag. Denna veckan ska den vara igång igen, tror jag. Skimmerskuggan har haft lite jullov från holofredagarna men nu är ju allt som vanligt igen.

Lacket jag visar idag kommer från Norway Nails och är ett spännande och annorlunda lack. Det bara gick inte att fota det här. Det är lilarosa holo med massa glitter i fuchsia. I vissa ljus är det glittret som syns mest och i vissa ljus tar holot över. Jag tyckte det här var riktigt fint men lite blekt när jag tittade på lacket på håll. Det kunde ha varit lite mer holo i lacket. Det är mer än mina bilder visar men lite för snålt i mina ögon.

Applicering: Lättlackat och jag har använt tre lager. Torktiden var lite seg men det kan bero på ett topplack som jag testar för tillfället.

English:

Sent for review from Norway Nails.

TGIF! And holo friday as well. Skimmerskuggan took some time off from holo friday but now I think it’s on again.

I have a cool polish to show you today. It’s both holo and glitter. The holo is in purpletoned pink and the glitter are in fuchsia. In some lightning the glitter takes over and in some lightning it’s the holo that is most visible. I really tried to capture this but it was impossible.

Application: Three coats and good application. Long dry time but that can depend on a top coat I try at the moment.

NailNation 3000 - Fuchsia Holo GASM 01

NailNation 3000 - Fuchsia Holo GASM 03

NailNation 3000 - Fuchsia Holo GASM 05

NailNation 3000 - Fuchsia Holo GASM 06

NailNation 3000 - Fuchsia Holo GASM 07

NailNation 3000 - Fuchsia Holo GASM 08

NailNation 3000 - Fuchsia Holo GASM 09

NailNation 3000 - Fuchsia Holo GASM 10

8 reaktioner på ”NailNation 3000 – Fuchsia Holo GASM

  1. Såg ju riktigt spännande ut! I vanliga fall tycker jag ju att mer är bättre när det gäller holo, men här blev det en häftig effekt när det var så diskret ihop med glittret. Gillar komplexa lack där det händer många saker på en gång men utan att det blir rörigt 🙂

  2. Får nog erkänna att jag verkligen gillade detta. Känns nästan lite spräcklgt/melerat ut toppat med lite holoskimmer. En underbar kombination som jag inte sett tidigare:)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

