IsaDora – Wine Crush

Kollektion: Sugar Nails, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

På nyårsafton bar jag Wine Crush. Jag hade en kjol i nästan samma nyans så jag tyckte att det kunde vara snyggt att matcha lite. Och det var det.

När det väl gäller, alltså, när det är som viktigast att ha en kul och snygg manikyr, det är då jag oftast inte har haft tid att fixa den. Många gånger är det annat som tar tid och själva lackningen kommer i skymundan. På nyårsafton förberedde jag med att ta bort det befintliga lacket och olja in. Sedan tog jag med baslack och Wine Crush till festen. Det bästa är ju att Sugar Crush-lacken är en dröm att lacka med så det var inga problem att mingla och samtidigt fixa till manikyren.

Min första reaktion när jag började lacka med detta var; nä, dra mig baklänges så galet fint. Det är ju helt otroligt vackert och kommer säkert att komma med på listan vid årskrönikan.

Det är mörkt, murrigt, djupt, vinrött med glitter i både vinrött och guld. Utan topplack, görsnyggt. För första gången kände jag mig dessutom tvungen att testa med topplack och det var lika snyggt. Jag bar det dock utan på nyårsafton.

Applicering: Två lager perfektion. Torkar snabbt. Bäst formula, helt enkelt.

Jag är INTE trött på textur. Jag hoppas alltså på roliga, nya poppiga sandlack till våren. Jag är inte impad av China Glaze Crinkled Crome. De kommer inte att få ta en plats i min Helmer. Däremot verkar det som att det kommer en normal sand-kollektion från China Glaze till våren med härliga färger, Sea Goddess. Intressant.

 

English:

Sugar Nails, Fall 2013
Sent for review

On New Year’s Eve I wore Wine Crush. A perfect polish when you want to look gorgeous. My outfit was a black top and a skirt in wine red. This polish was the perfect match.

I just fell in love with this polish immediately. I also saw that this would look stunning with a top coat. During the New Year’s Eve I wore it matte but the day after I tried it with a top coat and I asure you, it’s absolutely as gorgeous shiny.

It’s wine red with glitter in wine red and gold and this might be part of my favorite list in the end of this year.

Application: Two coats and super easy to apply. Dries fast.

 

IsaDora - Wine Crush 05

IsaDora - Wine Crush 06

IsaDora - Wine Crush 07

IsaDora - Wine Crush 04

And here’s the beauty with top coat.

IsaDora - Wine Crush m topplack 06

IsaDora - Wine Crush m topplack 07

IsaDora - Wine Crush m topplack 04

IsaDora - Wine Crush m topplack 05

IsaDora - Wine Crush m topplack 08

IsaDora - Wine Crush m topplack 09

 

7 reaktioner på ”IsaDora – Wine Crush

  1. Fint fint fint, både med och utan överlack! Och visst håller jag med, när man faktiskt ska på något kul brukar tiden rinna iväg så lackning får nedprioriteras! Ve och fasa 😉

  2. Håller med dig, då man vill ha tid att fixa nåt riktigt snyggt finns det sällan någon tid alls vilket är otroligt frustrerande många gånger.

    Wine Crush är snygg och jag ska genast ta och googla på Sea Godness, spännande:)

  3. Ända sen jag såg dina bilder här har jag längtat som tusan efter att införskaffa just Wine Crush (och Chameleon). Igår hittade jag dem äntligen, och vad jag är kär i mina naglar nu! Nu har jag bara i-landsproblemet att jag inte kan bestämma mig för om jag älskar dem mest med eller utan topplack, så körde Seche vite 2 gånger på ringfingrarna (som inte täckte helt bra, får nog skaffa ett bättre – vad använder du?). Nu sitter jag och tittar på mina naglar typ 1-2 gånger/5 min 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

