Depend – 397

Kollektion: Spring Nailpolish 2014
Utskickat i recensionssyfte

Visst vill vi se lite nyheter? Jag brukar inte vara snabbast med att swatcha en kollektion så det är lika bra att börja med vårlacken. 397 är det enda blå lacket i kollektionen och en riktig höjdare. Det är en djup, ganska mörk kungsblå och har rejält med glans. Jag trivdes väldigt bra i det här lacket. Jag har säkert något liknande liggande men det gör mig inget. 

Jag visar ju blått idag eftersom det är Tove’s Blå Måndag så in och besök henne idag också. 

Applicering: Två lager och väldigt lättlackat. Även torktiden är bra. 

 

English:

Spring Nailpolish 2014
Sent for review

I better start with the new spring colors I got a while ago. 397 is the only blue shade in the collection and a great one. Royal blue creme with high shine and deep and rich color. This is very nice.

And because it’s monday and Tove’s Blue Monday I suggest that you visit her as well.

Application: Two coats and easy to apply. Good dry time as well.

 

Depend - 397 02

Depend - 397 04

Depend - 397 05

Depend - 397 06

Depend - 397 07

Depend - 397 08

 

7 reaktioner på ”Depend – 397

  1. Hej! Tack för en bra blogg. Jag älskar färgen på detta lack, och jag undrar om du vet någon given dupe (gärna från OPI) på denna? Letar runt som en galning 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

