MeMeMe – Seductive

Utskickat i recensionssyfte från Sarmay Cosmetics.

Snabbt inlägg då Breaking Bad-maraton pågår.

Ett snyggt skimmerlack i vinrött. Lacket har både en brun och en lila ton. Snyggt men inte så att man ramlar av stolen. Ett mellanlack, helt enkelt. Det är ju Nerd Colours Röda Tisdag idag. Hon visar ett vackert IsaDora som är ganska likt lacket jag visar idag.

Applicering: Det här var lättare att måla med än Rebellious från samma märke. Två lager och snabb torktid.

 

English:

Sent for review from Sarmay Cosmetics.

A quick post here since we’re watching Breaking Bad.

Here’s a beautiful wine red shimmer than leans both towars brown and purple. Not spectacular but nice. Today it’s Nerd Colours Red Tuesday. She blogs about a wine red shimmer as well.

Application: Two coats and better formula than Rebellious from the same brand. Dries quickly.

 

MeMeMe - Seductive 02

MeMeMe - Seductive 03

MeMeMe - Seductive 04

MeMeMe - Seductive 05

MeMeMe - Seductive 01

6 reaktioner på ”MeMeMe – Seductive

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

