Depend – 390

Kollektion: Spring Nailpolish 2014
Utskickat i recensionssyfte

Karin’s Gröna Onsdag är här och jag visar ett bladgrönt krämlack från Depends vårkollektion. Jag funderar på om detta är likt China Glaze Starboard. En glad och härlig grön som piggar upp i vintermörkret.

Applicering: Tre lager men lättmålat. Torktiden är normal.

 

English:

Spring Nailpolish 2014
Sent for review

Today it’s Karin’s Green Wednesday and I have a leaf green polish from Depends spring collection to show you. This remind me of China Glaze Starboard. A btight and fun color that makes me happy in this grey weather.

Application: Three coats but good formula. Normal dry time.

 

Depend - 390 08

Depend - 390 01

Depend - 390 04

Depend - 390 05

Depend - 390 06

Depend - 390 07

Depend - 390 09

11 reaktioner på ”Depend – 390

  1. Ping: Vacker & Underbar » Deltagare Grön Onsdag

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

