Depend – 385

Kollektion: Autumn Nails, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Jag har ju så smått börjat att visa vårkollektionen men har något enstaka lack kvar att visa från höstens kollektion. 385 ser otroligt trist ut i flaskan. Förmodligen är det därför det har tagit lite tid innan jag har plockat fram det. Det här är dock inte alls så illa pinkat på nageln. Inte rafflande eller urläckert på något sätt men väldigt trevligt. Inte tråkigt i alla fall. Lättburet. Ett krämlack i dov korallorange. Helt ok.

Applicering: Två lager och lättlackat. Torktiden är normal.

 

English:

Autumn Nails, Fall 2013
Sent for review

I have a few polishes left to try from the fall collection and here’s 385. This is a boring shade in the bottle, probably that’s why I haven’t tried it until now. On the nails, though, this is rather nice. Nothing thrilling but easy to wear. Looks good. It’s a creme in a muted coral toned orange.

Application: Two coats, easy application and good dry time.

 

Depend - 385 02

Depend - 385 03

Depend - 385 04

Depend - 385 05

Depend - 385 06

Depend - 385 07

 

2 reaktioner på ”Depend – 385

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

