Ciaté – Caviar Manicure Luxe Gleam (Nail Art Sunday)

Jag har fått äran att vara med i juryn och betygsätta nagelprodukter för Daisy Beauty Awards. Jag har fått hem fem olika produkter för testning, bland annat dessa caviar-pärlor från Ciaté.

Jag tänker inte och får inte skriva något om betygsättning eller liknande ännu utan visar bara bilder på resultatet. Jag gillar verkligen färgen på pärlorna och att det var tyngd i dom. Ser rätt coolt ut men jag gjorde misstaget att inte trycka till pärlorna ordentligt så några lossnade innan jag hade fotat. Därför ser det lite tomt ut på sina ställen. Sen tror jag att det är snyggare att bära detta som en accentnagel istället för på alla naglar.

Lacket under är Ciaté Gold Digga och ingår i kitet.

Jag har inte något överlack här vilket säkert hade gjort susen för hållbarheten men jag är osäker på om det hade sett lika fint ut.

Detta är ju en typ av nail art så därför blir detta mitt bidrag till Lela’s Nail Art Sunday. 🙂

 

English:

This is my contribution to Lela’s Nail Art Sunday. These small pearls has a nice bronzy color and they look really cool on the nails. I lost some of the pearls since I didn’t pressed them enough on the nail. I think I know how I will do next time. I liked this nail art but I think it would look even better on just one nail instead.

The polish under the pearls is Ciaté Gold Digga and is part of the set.

 

Ciaté Caviar Luxe Pearls - Gleam 06

Ciaté Caviar Luxe Pearls - Gleam 01

Ciaté Caviar Luxe Pearls - Gleam 02

Ciaté Caviar Luxe Pearls - Gleam 03

Ciaté Caviar Luxe Pearls - Gleam 04

 

13 reaktioner på ”Ciaté – Caviar Manicure Luxe Gleam (Nail Art Sunday)

  1. Jag gillar kaviar pärlor och guld är nog snyggast. Jag har glömt att följa er Nail Art Sunday deltagare så jag försöker lägga till er på bloglovin idag:)

  2. Jag brukar inte bara trycka ner pärlorna utan även trycka ihop de lite. Då bildas det lite lack mellan de också så då sitter de bättre. Många överlack tar bort färgen på pärlorna så man får prova sig lite fram. SV funkar ganska bra för mig. Vad kul att du sitter i juryn! 😀

  3. Surely it isn’t possible to actually wear this and do anything? Don’t the little balls just fall off all the time?

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

