OPI – All I Want For Christmas (Is OPI)

Kollektion: Mariah Carey Holiday Collection, Julen 2013
Utskickat i recensionssyfte

Jag vet att julen är över för länge sedan men jag har fortfarande lack från julkollektionen kvar att testa. Nu skriker det inte jul om detta lacket. Det är rött men rött är ju något vi bär året runt så här är det egentligen bara namnet på lacket som är juligt.

Jag passade på att lacka med detta idag då det är Nerd Colors Röda Tisdag. Hon visar också OPI idag.

All I Want For Christmas (Is OPI) är ett mörkrött krämlack och är himla tjusigt. Dock inget unikt. Jag har säkert ett tiotal liknande lack i samlingen men rött är alltid bärbart och klassiskt så det gör inget.

Applicering: Rinnigt och besvärligt. Täcker med två lager men jag valde att lacka med tre. Normal torktid.

 

English:

Mariah Carey Holiday Collection, Holiday 2013
Sent for review

Ok, Christmas is over and all we want is spring. But I still have some bottles from the holiday collection to try. Let’s take a look at All I Want For Christmas (Is OPI). This is a dark, classic red creme. Really nice but not unique.

It’s Nerd Color’s Red Tuesday today and this is my red mani. 🙂

Application: Runny and not fun to apply. Two coats for coverage but I used three. The dry time is normal.

 

OPI - All I Want For Christmas (Is OPI) 02

OPI - All I Want For Christmas (Is OPI) 03

OPI - All I Want For Christmas (Is OPI) 04

OPI - All I Want For Christmas (Is OPI) 05

OPI - All I Want For Christmas (Is OPI) 06

 

5 reaktioner på ”OPI – All I Want For Christmas (Is OPI)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

