MeMeMe – Ambitious

Utskickat i recensionssyfte

Ambitious fick jag utskickat till mig från Sarmay Cosmetics för några veckor sedan. Jag har redan visat två lack och detta är det sista jag visar. Den här flaskan är lite mindre och kostar 39 kr.

Ambitious är ett nudefärgat krämlack som inte är så rafflande på egen hand. Perfekt jobblack däremot om man behöver vara diskret där. Detta är även ett bra lack att ha under nail art. Jag testade vattendekaler på detta lacket och det blev riktigt snyggt. Kommer ett inlägg under dagen. 🙂

Applicering: Två lager och lättmålat. Torktiden är normal.

 

English:

Sent for review

Here’s a nude creme that was sent to me from Sarmay Cosmetics. Nothing special really but great at work if you need to be discreet or under nail art. I will show you later today what I did with this polish underneath.

Application: Good formula, two coats and normal dry time.

 

MeMeMe - Ambitious 01

MeMeMe - Ambitious 02

MeMeMe - Ambitious 03

MeMeMe - Ambitious 04

MeMeMe - Ambitious 05

 

En reaktion på ”MeMeMe – Ambitious

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

