Pink Feather Water Decals

Utskickat i recensionssyfte från BornPrettyStore.

Mitt andra försök med vattendekaler och denna gången blev det mycket bättre. Det här är ju riktigt kul. Förra gången hade jag ett lack som tog över för mycket så att dekalen inte syntes ordentligt. Nu valde jag ett beige, neutralt krämlack som bas.

Vattendekalerna finns att köpa hos BornPrettyStore och finns här. Välj BLE1680a för exakt samma dekaler.

Dessa är rosa och väldigt söta. Jag är svag för fjädrar så detta var verkligen något jag gillade att bära. Jag är inte speciellt talangfull när det gäller nail art men dessa kan till och med jag hantera. I med dekalerna i vatten så att de släpper från pappret, plocka upp och placera på nageln. Torka av överflödigt vatten och på med överlack, klart! 🙂

 

English:

Sent for review from BornPrettyStore.

This is my second try with water decals and this time it went much better. I used a beige creme as base which was a good choice. Last time I used a polish that took over and the decals didn’t show that well. This time it looked really good.

You find the decals here. For exactly the same decals that I show, choose BLE1680a.

These decals are pink and very cute. I really like feathers so this was a pleasure to wear. Easy to apply, as well.

 

Pink Feather Water Decals 05

Pink Feather Water Decals 08

Pink Feather Water Decals 02

Pink Feather Water Decals 04

Pink Feather Water Decals 06

Pink Feather Water Decals 07

 

 

5 reaktioner på ”Pink Feather Water Decals

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

