IsaDora – Shanghai

Kollektion: China Nail Art, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Jag vill gärna swatcha och visa alla lack jag har, förr eller senare. Även om de inte lockar det minsta. Jag är väldigt glad över att få möjlighet att testa lack som kommer i utskick men ibland släpps lack som inte är så skoj. Som blir stående. Jag känner ändå att jag vill visa, hur tråkiga de än kan kännas.

Så har jag känt med Shanghai. Jag har tagit fram det flera gånger men sedan ställt tillbaka det. Det har verkligen inte lockat och jag har verkligen inte trott att det skulle vara speciellt kul.

Men, i helgen kände jag att jag ville få detta överstökat så jag duttade på dessa prismatiska strängglittrena över svart krämlack. Men duuu, det var ju inte så dumt ändå. Det blev riktigt effektfullt över svart. Disco liksom. Mycket bättre än jag trodde. Jaja, inget nytt eller jättespektakulärt men kul.

Applicering: Lättast är att dutta på dessa glitterlacken. Jag körde en omgång duttning. Torkar snabbt.

 

English:

China Nail Art, Fall 2013
Sent for review

I’m very glad over the opportunity to try polishes that are sent for review but sometimes some of the polishes don’t appeal to me. I want to show you all polishes, both gorgeous ones and boring ones. I was sure this was one of the boring ones.

Now I felt that it was time to get this over with. I put this prismatic string glitter over black creme and…not so bad actually. Like disco on my nails. I like this more than I thought I would do. I like these kind of surprises.

Application: I didn’t paint the glitter on, I dotted the brush on the nail and that is the best way to apply this I think. Good dry time.

 

IsaDora - Shanghai 01

IsaDora - Shanghai 02

IsaDora - Shanghai 04

IsaDora - Shanghai 05

IsaDora - Shanghai 06

IsaDora - Shanghai 07

 

5 reaktioner på ”IsaDora – Shanghai

  1. Nä, inte så pjåkigt faktiskt. Jag har inte testat något från den här kollektionen och kommer inte göra det heller. Har gett upp det där att försöka visa alla.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

