Depend – 364 with Dance Legend – Top Sahara

Ett snabbt kvällsinlägg kommer här, mitt i reklampausen på Revenge. Jag kunde såklart inte motstå att beställa det här överlacket som ger en matt och sandgnistrig finish. Jag testade två lager över Depend 364 men tror att det kommer att göra sig bättre på andra färger. Detta såg nästan lite mesigt ut. Jaja. Ville visa er ändå.

 

English:

I wanted to show you this top coat from Dance Legend, that gives another polishes a matte and sandy finish. I tried two coats over Depend 364 but think the top coat will look better over stronger colors. I show you the pictures even if I’m not totally satisfied.  I can’t wait to try this over other shades.

 

Depend 364 with Dance Legend Top Sahara 02

Depend 364 with Dance Legend Top Sahara 03

Depend 364 with Dance Legend Top Sahara 05

Depend 364 with Dance Legend Top Sahara 06

Depend 364 with Dance Legend Top Sahara 07

 

4 reaktioner på ”Depend – 364 with Dance Legend – Top Sahara

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

