Depend – 364

Kollektion: Summer Beach, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Nu när jag är hemma och är sjukskriven passar jag på att försöka komma ifatt med ”gamla” lack. Jag har inte testat alla lack som kom med Depend’s sommarkollektion. Hade tre kvar, nu bara två.

Nu går kanske dessa inte att köpa längre och därför är det säkert ointressant för er att se men jag vill ändå gärna testa och även visa, trots att de är inaktuella.

364 är somrigt och härligt koralligt med crellyfinish. Väldigt sött.

Applicering: Lätt att lacka med men jag lyckades inte få det helt jämnt trots tre lager. Jag stressade i och för sig när jag lackade så det går nog att få till bättre om man är försiktig.

 

English:

Summer Beach Collection, Summer 2013
Sent for review

This is a polish that came with last summer’s collection. It’s maybe not available any longer but I would like to show you this anyway.

This is a cute coral crelly that looks shiny and summery on the nails. I really like this.

Application: Three coats and rather easy application. Can get uneven if your not careful. Dry time is normal.

 

Depend - 364 01

Depend - 364 02

Depend - 364 03

 

3 reaktioner på ”Depend – 364

  1. Jag är ledsen men kan inte hålla med, tycker fortfarande att det liknar färgen på gamla damers trosor( från stenåldern då jag jobbade på sjukan.)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

