Color Club – Over The Moon

Kollektion: Halo Hues

Idag är det holofredag hos Skimmerskuggan och även här så klart. Det är alltid lika kul att visa holo. 

Senast jag visade Color Club var i juni förra året. Jag blev själv förvånad över detta. Det känns ju lite orättvist, måste jag säga. Speciellt när lacken ser ut som de i Halo Hues. Jag äger bara tre lack från Halo Hues men är galet sugen på att beställa några till. Behöver ju ändå beställa ett nytt topplack så då har man ju en ursäkt. 🙂 När man ändå är igång och beställer, menar jag. 😀 Jag erkänner…jag har en varukorg som är färdig för check out. Ska bara trycka på knappen. Kanske ska ha is i magen. 

Over The Moon är mellanblått och rejält holografiskt. Jag vill bara ha sol nu. Jäkla moln som bara är i vägen. :/ Lyckades få några luftbubblor i lacket, tyvärr. Visst är det fler som har haft det bekymret? 

Självklart är detta superfint, precis som holografiska lack brukar vara, så jag är nöjd. 

Applicering: Två lager och lättapplicerat. Kanske aningens tjockt men inget som ställer till det. Torktiden är normal.

 

English:

Halo Hues Collection

It’s holo friday at Skimmerskuggan and I celebrate this as well.

Last time I showed you Color Club was in June. That feels a bit unfair to this brand so now I want to show you this blue, holographic beauty. 

I only have three of these so now I need to order some more of them. I love the effect in these an the middle blue shade of this is really nice. 

Application: Two coats and easy application. Good drytime as well.

 

Color Club - Over The Moon 07

Color Club - Over The Moon 09

Color Club - Over The Moon 02

Color Club - Over The Moon 04

Color Club - Over The Moon 03

Color Club - Over The Moon 10

Color Club - Over The Moon 13

 

15 reaktioner på ”Color Club – Over The Moon

  1. Oooh wow.. Av någon anledning så har jag aldrig varit så förtjust i hololack (det låter jättekonstigt jag vet) men svarta holos och och helt galna holos som denna får mig verkligen på fall!

  2. Ha ha, när man ändå är igång är nog den bästa ursäkten som finns;)
    Luftbubblor har jag nog inte upplevt på Halo Hues vad jag kan komma ihåg i alla fall. De är vackra, nästan allihopa. Var en eller två som inte föll mig direkt i smaken, over the moon var inte en av dem;)

  3. Hej! Snubblade in på din blogg och har fastnat för både bloggen och detta lack. Jag var inne på Color clubs hemsida men de skeppar inte till Sverige, finns det någon annan sida man kan beställa detta från? Vad använder du? Jag bara måååste ha detta! Så jävla fint!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

