Femme Fatale – Fatal Attraction

Utskickat i recensionssyfte från Norway Nails.

Här sitter jag med nylackade naglar i ett alldeles fantastiskt lack från Femme Fatale. Jag jobbar min första dag imorgon efter tre veckors sjukskrivning så jag vill ha något fint att vila ögonen på om jag behöver ta igen mig under arbetsdagen.

Det här är bara så himla superfint. Basen är syltigt jelly i mörk magenta och innehåller massor av mikroglitter som enligt märkets egna beskrivning ska vara scattered holo men jag ser inte så mycket holo. Däremot glittrar det så galet fint. Det torkar matt och trist så överlack är ett måste och då uppstår magi. 🙂

Lacket släpptes förra året tillsammans med två andra lack och ingick i en Valentine-kollektion.

Applicering: Lättlackat och täcker med tre lager. Torktiden är normal.

 

Translation:

Sent for review from Norway Nails.

I have a gorgeous polish on my nails right now, Fatal Attraction. A deep and dark base in magenta jelly filled with micro glitter. This is fantastic. I love the color, the depths  and the glitter.

It dries matte so a top coat is needed for that shiny look.

This polish is part of last year’s Valentine collection.

Application: Three coats and easy application. Normal dry time.

 

Femme Fatale - Fatal Attraction 01

Femme Fatale - Fatal Attraction 02

Femme Fatale - Fatal Attraction 06

Femme Fatale - Fatal Attraction 07

Femme Fatale - Fatal Attraction 08

Femme Fatale - Fatal Attraction 09

Femme Fatale - Fatal Attraction 10

Femme Fatale - Fatal Attraction 11

Femme Fatale - Fatal Attraction 13

 

 

9 reaktioner på ”Femme Fatale – Fatal Attraction

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

