IsaDora – Sky Crush

Kollektion: Sugar Crush, Våren/Sommaren 2013

Det här visade Nailtastic i höstas eller när det nu var och jag fick habegär som vanligt när jag var inne på hennes blogg. Även om jag har fått hem en del av Sugar Crush-lacken så behövde jag även det här, kände jag.

Det här är ett isigt, ljusblått sandlack som även har hexagonaler som gnistrar så där snyggt. Japp, det är precis så fint som jag hade hoppats på.

Och eftersom det är måndag är det ju Blå Måndag som Tove är värdinna för. Titta gärna in till henne och säg hej.

Applicering: Tre superduperlätta lager. Bara att klabba på så blir det perfekt. Torkar snabbt.

 

Translation:

Sugar Crush, Spring/Summer 2013

Nailtastic showed this last year and I went to the store immediately and bought it. This is icy blue with sandy finish. It has also hexagonals that glitters nice. Love it.

It’s Tove’s Blue Monday of course so don’t forget to visit her and say hi!

Application: Three coats and perfect formula. Good dry time as well.

 

IsaDora - Sky Crush 04

IsaDora - Sky Crush 06

IsaDora - Sky Crush 02

IsaDora - Sky Crush 03

IsaDora - Sky Crush 07

IsaDora - Sky Crush 08

IsaDora - Sky Crush 10

10 reaktioner på ”IsaDora – Sky Crush

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

