Depend – 396

Kollektion: Spring Nailpolish 2014
Utskickat i recensionssyfte

Depend 396 är ett krämlack i en korallorange ton. En lugn och mjuk färg. Absolut snyggt och jag bara längtar till vår när jag bär den här typen av färg. Dock är jag inte helt förälskad. För mig är detta ett mellanlack. Ett snyggt mellanlack.

Applicering: Tre lager och lättapplicerat. Normal torktid.

 

Translation:

Spring Nailpolish 2014

Depend 396 is a coral toned orange creme that looks very soft. A perfect spring shade. Beautiful but nothing I’m completely in love with. An average polish.

Application: Three coats and easy application. Normal dry time.

 

Depend - 396 01

Depend - 396 02

Depend - 396 03

Depend - 396 04

Depend - 396 08

Depend - 396 10

 

En reaktion på ”Depend – 396

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

