IsaDora – Chameleon Crush

Kollektion: Sugar Nails, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Det är inte ofta min sambo reagerar på vad jag har för lack på naglarna men när jag bar Chameleon Crush fick jag en komplimang. 🙂 Jag förstår att han tyckte om det för det är snyggt och unikt.

Kombinationen av grålila bas och guldglitter är kanonsnygg. Det liksom skiftar i färg. Det ser grafitgrått ut men samtidigt guldigt och lila. Väldigt intressant men mest snyggt.

Det är supervackert både utan överlack och med. Nu skäms jag nästan över bildexplosionen här men jag kunde inte sålla bort fler bilder. Det är bara till att vara beredd med scrollen. 🙂

Applicering: Två lager och lackar sig självt i princip. Torktiden är snabb.

 

Translation:

Sugar Nails, Fall 2013
Sent for review

My boyfriend is used to my colored nails so he doesn’t comment them often. But when I wore Chameleon Crush he told me he really liked that polish. 🙂 I understand that, ‘cause it’s really cool looking.

It dries to a matte sandy finish and the base is greyish purple and it’s filled with golden glitter. This is an interesting combo. It looks both graphite and purple.

I tried it with top coat as well and that looks exactly as gorgeous as without. 🙂

Application: Two coats and perfect formula. Dries fast.

 

IsaDora - Chameleon Crush 01

IsaDora - Chameleon Crush 02

IsaDora - Chameleon Crush 04

IsaDora - Chameleon Crush 05

IsaDora - Chameleon Crush 07

IsaDora - Chameleon Crush 08

IsaDora - Chameleon Crush 09

IsaDora - Chameleon Crush w top coat 01

IsaDora - Chameleon Crush w top coat 02

IsaDora - Chameleon Crush w top coat 03

IsaDora - Chameleon Crush w top coat 04

IsaDora - Chameleon Crush w top coat 05

IsaDora - Chameleon Crush w top coat 06

IsaDora - Chameleon Crush w top coat 07

 

9 reaktioner på ”IsaDora – Chameleon Crush

  1. Nämen oj, vilket fint lack! Roligt att kunna variera det med/utan topplack, blev som två helt olika lack! Nu fick jag ha-begär 😀

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

