OPI – All Sparkly And Gold

Kollektion: Mariah Carey Holiday Collection, Julen 2013
Utskickat i recensionssyfte

Det här lacket är motsatsen till gårdagens spektakel. Det jag visade igår är ju intressant men efter att ha burit det en dag så kände jag att njaaeee. Jag vill känna kärlek när jag bär lack, som jag kände när jag bar All Sparkly And Gold.

Jag har väl inte känt något jättesug efter att lacka med detta eftersom det ser lagom kul ut i flaskan. Jag kan dock säga att det här förvandlas till något urtjusigt på naglarna. Jag blev nästan lite förvånad över hur snyggt det var. Nyansen är skitsnygg. Det är guldglitter men det känns som att det har en släng av brons i sig. Det är inte så ljust i tonen som guld utan känns lite…smutsigt. På ett bra sätt. Nyansen passar bra till min hudton. Det torkar matt och funkar utmärkt att bära på det sättet men efter massa sand var jag sugen på glans och glitter så det fick bli topplack på detta.

Applicering: Tre lager och lätt att måla med. Torkar snabbt.

 

Translation:

Mariah Carey Holiday Collection, Holiday 2013
Sent for review

Yesterday’s polish wasn’t a hit but today’s polish is. What a gorgeous polish.

This consists of glitter in gold in a clear base. The glitter looks darker than ordinary gold. Like a mixture of gold and bronze. A little dirty looking in a good way. It dries matte and look cool that way but I was in the mood for a shiny polish so I used top coat here.

Application: Three easy coats and good dry time.

 

OPI - All Sparkly And Gold 03

OPI - All Sparkly And Gold 04

OPI - All Sparkly And Gold 05

OPI - All Sparkly And Gold 06

OPI - All Sparkly And Gold 08

OPI - All Sparkly And Gold 09

OPI - All Sparkly And Gold 10

OPI - All Sparkly And Gold 11

OPI - All Sparkly And Gold 14

OPI - All Sparkly And Gold 15

 

21 reaktioner på ”OPI – All Sparkly And Gold

    • Jag har ett jättebra sätt, äntligen. Innan körde jag typ foliemetoden men utan folie. 🙂 Nu använder jag ett speciellt Peel Off-lack. IsaDora och Depend har och även OPI. Då kan du bara pilla bort glitterlacket när du tröttnat. Hållbarheten är inte så lång då bara.

  1. På min skärm ser färgen ut att gå åt olivgrönt. Jag har en guld- och silverperiod just nu så det är kul att få se olika lacker på nätet och lista favoriter. Lacket är väldigt snyggt på dina naglar!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

