Depend – 2100 Sweet Candy

Kollektion: Rough Sweet, Våren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Sweet Candy i vårens Rough Sweet-kollektion är ljust silvrigt med en lila ton. På nageln blir det nästan vitt men det har ändå en lila ton. Kanske inte favoritfärgen men finishen blir himla snygg. Väldigt sockrig och mysig.

Applicering: Skirt så jag har använt fyra lager. Irl ser det ok ut med tre. Lättlackat men segtorkat.

 

Translation:

Rough Sweet, Spring 2013
Sent for review

Sweet Candy is a light grey that leans towards purple. Nice color but not my favorite of the bunch. Looks really nice when it’s dried. Like sugar. Cute.

Application: Sheer so I’ve used four coats. Three coats is enough, though. Easy application but a bit long dry time.

 

Depend - 2100 Sweet Candy 04

Depend - 2100 Sweet Candy 05

Depend - 2100 Sweet Candy 06

Depend - 2100 Sweet Candy 07

Depend - 2100 Sweet Candy 08

Depend - 2100 Sweet Candy 10

Depend - 2100 Sweet Candy 11

Depend - 2100 Sweet Candy 13

 

7 reaktioner på ”Depend – 2100 Sweet Candy

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

