Butter London – Wallis

Kollektion: Fall 2011

Men åh! Så fint det här var då. Guld-oliv-metalliskt typ. Ser nästan lite spräckligt ut på nageln. Väldigt snyggt och klädsamt. Jag köpte det via Nailmail. Karin som har hand om Grön Onsdag drev ju även Nailmail som jag saknar emellanåt. Om ni hälsar på hos Karin idag får ni se fler gröna skönheter.

Vad mer kan jag säga om det här egentligen. En färg som kanske inte går hem hos alla men jag själv älskar olivgrönt i alla dess former. Det lyser på något sätt trots att färgen är murrig. Bilderna visar lacket lite för grönt. Det är mer åt guldhållet i verkligheten.

Applicering: Väldigt fin formula. Tre lager men jag tror att man kan komma undan med två. Torkar snabbt och lätt.

 

Translation:

Fall 2011

Ok, this is a real beauty. Golden olive metallic. Both murky and glowy at the same time. I love this kind of color and finish. I bought it when Nailmail still existed. I miss to buy polishes from Nailmail. Karin, who owned Nailmail, is also the host of Green Wednesday so don’t forget to visit her to see all other green manicures.

The pictures shows this a bit too green. It’s more golden irl.

Application: Three coats here but I think two is good enough. Dries quickly and the formula is perfect.

 

Butter London - Wallis 01

Butter London - Wallis 03

Butter London - Wallis 04

Butter London - Wallis 05

Butter London - Wallis 06

Butter London - Wallis 08

Butter London - Wallis 09

Butter London - Wallis 10

Butter London - Wallis 11

 

12 reaktioner på ”Butter London – Wallis

  1. Ping: Vacker & Underbar » Deltagare Grön Onsdag

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

