OPI – Next Stop…The Bikini Zone

Kollektion: Brazil Collection, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Det här känns bekant på något sätt. Inte helt olikt Gina Tricot Space Heaven men de är inte dupes. Jag är mer förtjust i Next Stop. Jag gillar det mer än jag trodde, faktiskt.

Det här är duokromiskt och skiftar mellan grått och ljuslila. I lacket finns smått glitter som ger det där lilla extra. Detta är det lacket som skiljer sig från de andra i kollektionen som nästan bara innehåller krämlack.

Applicering: Det är lätt att måla med men lite skirt. Tre lager räcker förmodligen men jag har lackat med fyra för att vara på den säkra sidan. Lite seg torktid, förmodligen på grund av alla lager.

 

Translation:

Brazil Collection, Spring 2014
Sent for review

This feels similar to Gina Tricot Space Heaven but they are not exactly dupes. I like this better. It’s a duochrome and shifts from grey to light purple and consists of micro glitter. Cute.

Application: I used four coats but three coats is good enough. It’s easy to apply but dries a bit slow.

 

OPI - Next Stop...Bikini Zone 04

OPI - Next Stop...Bikini Zone 05

OPI - Next Stop...Bikini Zone 06

OPI - Next Stop...Bikini Zone 01

OPI - Next Stop...Bikini Zone 07

OPI - Next Stop...Bikini Zone 09

OPI - Next Stop...Bikini Zone 11

OPI - Next Stop...Bikini Zone 12

OPI - Next Stop...Bikini Zone 03

3 reaktioner på ”OPI – Next Stop…The Bikini Zone

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

