CrowsToes – Asterope

Kollektion: The Pleiades Collection
Sponsrat av Norway Nails

Norway Nails har skickat ut lack för recension några gånger men senaste gången, innan jul, fick vi välja själva vilka lack vi ville testa för en viss summa. Det var både kul och väldigt svårt att välja. Surfade runt i evigheter och hade svårigheter att sålla bland alla fina lack. Ett av de lacken jag valde var Asterope från CrowsToes.

Asterope är ett multikromiskt lack som skiftar i koppar, guld och plommon. I lacket finns även mikroglitter som gnistrar fint i lacket. Det här är superfint. Det känns dock som att jag har sett den här typen av färgkombo tidigare i andra färgskiftande lack. Jag är glad att jag har det i min ägo för jag tröttnar inte på duokromiska och multikromiska lack.

Jag har jämt problem med att duokromiska lack krymper en aning när jag applicerar topplack. Jag har provat både Seche Vite och China Glaze men det gör ingen skillnad.

Koden PAMSAN10 ger 10% rabatt på Norway Nails. 

Applicering: Det är lättmålat men lite skirt. Jag har tre lager här. Torktiden är normal.

 

Translation:

The Pleiades Collection
Sent for review from Norway Nails

What a beautiful shifting polish! It’s multichrome and shifts from plum to copper and gold. I have seen similar polishes before but that doesn’t make me like this less. In the polish there are also some multi glitter that I think makes this extra nice.

If you use the code PAMSAN10 you get 10% discount at Norway Nails. 

Application: Three coats and good dry time. Easy to apply.

 

CrowsToes - Asterope 05

CrowsToes - Asterope 07

CrowsToes - Asterope 04

CrowsToes - Asterope 02

CrowsToes - Asterope 10

CrowsToes - Asterope 11

CrowsToes - Asterope 12

 

5 reaktioner på ”CrowsToes – Asterope

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

