Nytt från OPI

Jag har fått hem några lack i pressutskick som jag vill visa på mina naglar så snart jag bara kan. Först ska ni få se flaskbilder.

De första lacken ingår i Muppets Most Wanted som är limited edition. Glitterlacken ser väldigt lockande ut och är helt unika i min samling. Jag kan inte heller komma på ett lack som ser ut som dom. Krämlacket är mindre unikt dock men användbart och förmodligen passande som bas till glitterlacken.

OPI Muppets Most WantedI Love Applause, Let’s Do Anything We Want!, Muppets World Tour, Gaining Mole-Mentum

Andra skojiga kollektionen som släpps av OPI är Spotlight On Glitter. I kollektionen ingår sex glitterlack och jag har fått hem tre för testning. Det som genast slog mig var att de tre ser ut dupes till lack som ingår i Wizard of Oz och förra vårens Mariah Carey-kollektion . Det ska helt klart undersökas.

 

OPI Spotlight On GlitterI Reached My Gold!, You Pink Too Much, Desperately Seeking Sequins

Jag ska försöka testa dessa så fort jag kan. 🙂

4 reaktioner på ”Nytt från OPI

  1. I reached my gold! verkar bara vara When monkeys fly! remade. Förhoppningsvis lättare att ha att göra med, de andra lacken ser jag dock inga likheter med något annat. :p är When monkeys fly! en del av Oz-kollektionen?

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

