Tre godingar från Darling Diva

När jag var sjukskriven surfade jag en hel del på lacksidor. Jag har länge och väl varit sugen på Little Red Corvette från Darling Diva och kände även att jag saknade ett lack ur Back In Black. Jag tyckte att jag var värd ett litet lackpaket när jag låg och var ynklig hemma i soffan så det blev att jag klickade hem de lacken samt det ursöta Honey Do.

När jag ska få tid att lacka med alla lack vet jag inte. 🙂

 

Darling DivaLittle Red Corvette, Honey Do, Crabsody In Blue

 

5 reaktioner på ”Tre godingar från Darling Diva

  1. Hade planerat att köpa Little Red Corvette den här månaden, men det dök upp ett Enchanted Polish som jag inte trott jag skulle få tag på så då fick Corvetten vänta. Tänk att det ser så oskyldigt ut i flaskan och blir en sån enorm färgexplosion på naglarna! 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

