Nagelvård

Något som jag inte har skrivit mycket om tidigare är nagelvård men jag kan tänka mig att det är intressant för flera av er som läser min blogg? Jag är en glad amatör egentligen och är inte någon expert men jag vet hur viktigt det är att sköta naglarna och få det till en rutin. Jag är bättre på att olja in naglarna än att använda tandtråd, om vi säger så.

Mina naglar är inte alls några kvalitetsnaglar och om jag slarvar med att sköta om mina sköra klor så märks det direkt.

Jag kommer att börja med nagelvårdsinlägg inom kort där jag kommer att tipsa om produkter som jag tycker om att använda.. 🙂

Har ni saknat den typen av inlägg på bloggen?

 

Translation:

I’m thinking of writing about nail care sometimes. I’m not an expert but I care about my nails a lot so hopefully I can give you some tips. I will write about which products I use for example.

Have you missed that kind of posts here?

9 reaktioner på ”Nagelvård

  1. Jag hade tyckt det vore kul med fler sådana inlägg på din blogg! Dina nagellacksinlägg är väldigt inspirerande och nagelvårdsinlägg hade blivit pricken och i:et 🙂

  2. Jätteglad över den typen av inlägg!! Dina naglar är bland dom finaste jag vet, amatör eller ej😊

  3. Jadå, för all del, har problem med torra nagelband så det vore bra att få tips. Fast ärligt talat beror det nog mest på att jag inte kan låta bli o. gnaga på nagelbanden!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

