IsaDora – 778 Halo

Kollektion: Ray of Light, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte 

Jag testade Halo lite snabbt igår. Ville se om det var lika hemskt som Dragonfly. Halo är mycket snyggare men det är ändå inget lack i min smak. Halo är ljust, ljust, ljust, ljust mintgrönt och skimrar även en aning i rosa. Nu är mina naglar inte i perfekt skick. De är lätt missfärgade och skira lack gör sig inte alls bra på mina naglar. Jag tror däremot att om man har fina naglar så kan det här bli helt ok.

Applicering: Tre lager…eller var det fyra? Minns tyvärr inte. Det är lättmålat och torkar snabbt.

 

Translation:

Ray of Light, Spring 2014
Sent for review

I tried Halo yesterday since I was curious how I would feel about it. Dragonfly wasn’t a favorite but this looks better. Still not my cup of tea. It’s too sheer and frosty. This is also very pale and shifts from light mint to pink. These polishes are not for stained nails like mine.

Application: Three to four coats. Easy application and good dry time.

 

IsaDora - 778 Halo 06

IsaDora - 778 Halo 07

IsaDora - 778 Halo 08

IsaDora - 778 Halo 09

IsaDora - 778 Halo 11

IsaDora - 778 Halo 12

IsaDora - 778 Halo 13

 

5 reaktioner på ”IsaDora – 778 Halo

  1. Håller med att det ser bättre ut än Dragonfly men inget som lockar. Undrar lite vad Isadora har fått dessa lack ideer i från för annars gör dom ju alltid så snygga lack

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

