OPI – I Love Applause

Kollektion: Muppets Most Wanted Collection, Våren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Försöker få till ett blogginlägg samtidigt som jag kikar på Grey’s Anatomi. Får helt enkelt bli kortfattat idag också.

Kom precis på att det ju är Princessemmas Pink Thursday så då passar jag såklart på att vara med där. 🙂

I Love Applause är ett ljust, vackert rosa krämlack. Jag tycker färgen är riktigt fin. Jag köper inte ofta den här typen av lack men när jag bär dem brukar jag trivas. Det här får en fin glans och passar bra att ha under glitterlacken som följer med i kollektionen.

Applicering: Svårt. Jag fick använda fyra lager efter som det blev så randigt. Jag tror att man ska använda en annan teknik. Kanske vara lite lätt på handen, så att säga. Kommer säkert att testa igen. Torktiden är normal.

 

Translation:

Muppets Most Wanted Collection, Spring 2014
Sent for review

It will be a short post today as well. This light and beautiful pink creme is part of this year’s soft shades. I think the shade of this polish is so nice. Love to wear it. It looks very glossy. Perfect as base for the glitters in the collection.

Pink on a thursday means that I can participate on Princessemma’s Pink Thursday. 🙂

Application: Hard to apply. Four coats but still not even. I think I haven’t got the right technique here. I will try this another time and be lighter on the hand. The dry time is normal.

 

OPI - I Love Applause 02

OPI - I Love Applause 03

OPI - I Love Applause 04

OPI - I Love Applause 05

OPI - I Love Applause 06

 

9 reaktioner på ”OPI – I Love Applause

  1. Jag tyckte inte heller att det här var särskilt lättapplicerat och har nog inte läst någon som inte hade lite problem med det, så det är knappast din teknik det hänger på. Jag tror jag också hade fyra lager av det och det var svårt att få det jämnt.

  2. Kul att du tittade in och var med, gillade den ljusa färgen 🙂
    jag är så himla nyfiken på glitter lacken från denna kollektion 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

