Jade – Energy

Hur skönt är det med fredag? Visst är det helt görskönt? Holofredag firas i vanlig ordning och det är Skimmerskuggan ni ska besöka för att se vilka fler som deltar idag.

Jade gör mig aldrig besviken. Jag har nu testat det sista Jade-lacket i min samling och känner att jag behöver fler. Varenda ett har varit en fröjd att lacka med och jag har älskat att bära varenda ett.

Energy har en skitsnygg färg. Men är det blått? Eller är det grönt? Det är en blandning och varierar beroende på ljus. Teal kanske är en bra beskrivning? Det här gör sig inte riktigt på bilderna och det är givetvis solen som saknas. Det ser lite trist ut här men låt er inte luras av mina bilder.

Regnbågarna är vackra och exploderar förmodligen i solen som gömmer sig däruppe nånstans. Nu är jag sugen på de nya färgerna. Har inte blivit av att jag har klickat hem men tar det när jag känner att mitt tillfälliga köpstopp är över.

Applicering: Tre lager och superenkelt att måla med. Torktiden är normal.

 

Translation:

Thank God It’s Friday. That feel so good. I celebrate this holo friday with a beautiful Jade. Visit Skimmerskuggan for links to other participants.

Jade never disappoint. Energy is as gorgeous as the other holos from the brand I have tested. This one is a mixture of blue and green. Maybe teal is a good description? I love the color and I love the rainbows. The only thing I miss is the sun.

Application: Three coats and perfect formula. Normal dry time.

 

Jade - Energy 01

Jade - Energy 03

Jade - Energy 05

Jade - Energy 06

Jade - Energy 07

Jade - Energy 08

Jade - Energy 09

10 reaktioner på ”Jade – Energy

  1. Oh, det där får det att tindra lite extra i mina ögon. Tycker det ser rätt blått ut eller så är det turkos. Sketasnyggt är det i vilket fall som helst. 🙂

  2. Det här höll jag i, men tog istället ett China Glaze till holofredagen. Håller med om Jade lacken. Fantastiska färger och underbara att måla med. Energy är så himla fint!

  3. Helt underbart att det är fredag, alltid lika trött när slutet av veckan kommer. Förstår inte varför;)
    Energy är strålande vacker:)

  4. Jade lacken år ju bara för fina! Vart köper du dina? Funderar på att lägga en större order någonstans till sommarn och kan inte riktigt bestämma mig för vart. 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

