Depend – 398

Kollektion: Spring Nailpolish 2014
Utskickat i recensionssyfte

Vilken dag! Solen skiner för fullt och jag tog kaffet på altanen. Solen värmer. Åh, den känslan. 🙂 Har fortfarande Jade Energy på naglarna så nu har jag fått se det i sol. Tog inga bilder men det bara sprakade på naglarna.

Depend 398 bar jag i början på veckan. Det är ganska mörkt blåtonat lila. Finishen är otroligt härlig. Jelly. Eller är det crelly? Mest är det åt jelly upplever jag men det täcker bra. Det har en härlig glans och ser smaskigt ut. Jag trivdes döbra i detta. Enkelt och snyggt.

Applicering: Undrar om jag inte använde tre lager. Minns inte riktigt om jag klarade mig med två. Lättmålat och snabbtorkande.

 

Translation:

Spring Nailpolish 2014
Sent for review

What a day! The sun shines, finally. We’ve had several month without light and sun and the sun is so anticipated. I had my coffee outside today and that felt so good.

Today I have another polish to show you from Depend’s spring collection. This is dark blue toned purple and has a jelly finish. I love hos this look. Both the color and finish. Rather dark for a spring color, but I don’t mind.

Application: Easy application and two-three coats. Good dry time.

 

Depend - 398 02

Depend - 398 03

Depend - 398 04

Depend - 398 05

Depend - 398 06

Depend - 398 07

 

4 reaktioner på ”Depend – 398

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

